Sunday, January 2, 2011

aPeLaH nAsiB...

haiii semua... lama jugak ye tak update blog ini... hihihi...
petang tadi selamat aku sampai ke bilik ku yg bernombor c3-304... hehehe... setelah bercuti hampir sebulan setengah... pejam celik pejam celik tahu-tahu aje dah habis cuti dah kan... kejap aje rase... hurmm....

tapi yang menentionkan aku nye... sampai2 aje petang tadi ingat nak berehat lah kan kononye... ialah jauh perjalanan... penat badan... tapi sampai2 aje bilik banjir... ADDUHHMAYYAIII!!! tension tension...korang tahu tak bilik aku dahlah tingkat 3...tapi boleh banjir jugak... sebab ape??? sebab bumbung bocor,... yeee... pandainya adik2 abang ni ye... esok jangan lupe pergi sekolah tahu tak!!! kukuikui... habis bilik penuh air... berbau pulak tu.... pergghhhh...


lebih kurang macam gini lah kebocoran dihadapi... hurmm... terok kan!!!



nasib baik aku balik dgn rumate aku... so kerje2 pembersihan, penyelenggaraan, pembentungan, dan segala keje peng lagi kami buat sama2... ringan sikit keje...tup tap tup tap... sedar2 aje dah magrib... letih tuuu... apelah nasib badan... ape dosa kami??? kita fikir n renung2kan lah bersama2 ye...

badan aku pon dah penat... perut pon dh kenyang... so??? jom kita tido...

nyte semuaaaaAAA!!!!

2 comments:

  1. hahahaa aki tertipu bace n3 nim.adehh~ tu pelik, igtkn tingkat 3 banjir gak.haha! selamat membersih la yer. hihi~

    ReplyDelete
  2. hehee... tu r... baca sampai hbis lu...hihihi

    ReplyDelete